חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ במתנה לבת מצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הבת שלכם חוגגת בת מצווה? היא רוצה שיהיה משהו מיוחד באירוע? אתם רוצים להפתיע אותה בדרך מקורית?

אולפני לי-רון מציעים לכם 2 אופציות:

האופציה הראשונה היא כאשר כלת בת המצווה שלכם תבחר שיר שאותו היא תרצה להקליט ולהצטלם איתו באולפן הקלטות. היא צריכה לבחור שיר שהיא אוהבת, מכירה ותצליח לשיר מההתחלה ועד הסוף. כמובן שבאולפן היא תעבוד מול מפיק מוזיקלי שיערוך, יתקן וישפר את הקול שלה, אך חשוב להכיר את השיר ושהיא תהיה שלמה איתו במאה אחוז.

בזמן ההקלטות היא לא תקליט את השיר פעם אחת בלבד, אלא ההקלטה תתבצע בצורה של "טייקים", משמע, כל פעם היא תקליט חלק מסוים בשיר (לעיתים גם שורה או מילה בודדת) והמפיק באולפן יערוך וילטש את כל הטייקים למקשה ערוכה אחת.
לאחר ההקלטה של השיר בת מצווה שלה תגיע צלמת לאולפן. הצלמת מגיעה עם מצלמת וידאו מתקדמת וציוד תאורה יוקרתי. באולפן אנו נצלם את כלת בת המצווה שלכם בכל מיני זוויות ואפשרויות שנוכל לערוך אותם בצורה הטובה ביותר. כמו כן, יש לנו באולפן המון אביזרים שביתכם תוכל להצטלם איתם, החל מכובעים, פאות, משקפי שמש, דרבוקה, גיטרה, חצוצרה ועוד..

האופציה השנייה היא שאתם תבחרו להפתיע את כלת בת המצווה עם שיר וקליפ במתנה. אתם צריכים לבחור שיר שהיא אוהבת או מכירה ולהקדיש לה אותו בקול שלכם. לאחר שבחרתם שיר אתם מגיעים לאולפן ההקלטות כדי לבצע אותו ותעבדו באופן צמוד מול מפיק מוזיקלי. כמו כן, חשוב "להמציא תירוץ" לכלת בת המצווה שאתם נמצאים במקום אחר יחדיו ולא לומר לה שאתם בהקלטה באולפן – כל המטרה היא ההפתעה! לבסוף כאשר כל המשפחה או החברות או החברים (בלי כלת בת המצווה) מגיעים לאולפן אנו נקליט ונצלם אתכם עם שלל אביזרים ואקססוריז.

ב-2 האופציות אנו נערוך את ההקלטה מהאולפן ואת הצילומים מהאולפן ונשלב עם תמונות של כלת בת המצווה, תמונות שתעבירו לנו. הקליפ לבסוף יהיה קובץ וידאו ברמה גבוהה ואיכותית.

רוצים לעשות להקליט שיר לבת מצווה ולערוך קליפ בת מצווה במתנה? צרו קשר עם אולפני לי-רון!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור